Календарне планування

5 клас
№ з/п
Дата
Зміст уроку
При-мітки
І СЕМЕСТР
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (64 год)
Учень/учениця:
наводить приклади: цифр, натуральних чисел; степенів натурального числа з натуральним показником; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь, нерівностей, куба і прямокутного паралелепіпеда (з оточуючої дійсності);
пояснює, що таке: натуральне число; цифра; степінь натурального числа з натуральним показником; відрізок; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; многокутник; рівні многокутники; площина; прямокутний паралелепіпед; куб; піраміда; рівняння; корінь рівняння; розв’язати рівняння;
пояснює правила: читання і запису натуральних чисел, їх додавання, множення, порівняння; виконання ділення з остачею
формулює властивості арифметичних дій з натуральними числами
записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба
класифікує: кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті); трикутники за видом їхніх кутів і кількістю рівних сторін
зображує та знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; бісектрису кута за допомогою транспортира; вказані в змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь та позначає натуральні числа на координатному промені
вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута.
розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів; обчислення периметра многокутника, площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба
розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі арифметичним і алгебраїчним способами
1

Повторення вивченого в початковій школі

2

Діагностична контрольна робота

3

Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

4

Порівняння натуральних чисел

5

Натуральні числа та їх порівняння. Самостійна робота № 1

6

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

7

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

8

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

9

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

10

Додавання та віднімання натуральних чисел. Самостійна робота № 2

11

Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи

12

Контрольна робота № 1 з теми «Додавання та віднімання натуральних чисел»

13

Множення натуральних чисел

14

Множення натуральних чисел

15

Властивості множення

16

Властивості множення

17

Множення. Властивості множення. Самостійна робота № 3

18

Степінь натурального числа з натуральним показником

19

Ділення натуральних чисел

20

Ділення натуральних чисел

21

Ділення з остачею

22

Піднесення до степеня і ділення натуральних чисел. Самостійна робота № 4

23

Систематизація знань та підготовка до тематичної контрольної роботи

24

Контрольна робота № 2 з теми «Множення та ділення натуральних чисел»

25

Числові вирази. Буквені вирази та формули

26

Числові вирази. Буквені вирази та формули

27

Рівняння

28

Рівняння

29

Самостійна робота №5. Текстові задачі

30

Розв’язування текстових задач

31

Розв’язування текстових задач

32

Розв’язування текстових задач

33

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь

34

Розв’язування задач. Самостійна робота № 6

35

Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи

36

Контрольна робота № 3 з теми «Числові вирази та рівняння»

37

Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами

38


39

Вправи та задачі на всі дії з натуральними числами

40

Вправи та задачі на всі дії з натуральними числами

41

Самостійна робота № 7. Відрізок та його довжина

42

Відрізок та його довжина

43

Промінь, пряма, площина

44

Промінь, пряма. Координатний промінь

45

Координатний промінь. Шкала

46

Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота № 8

47

Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи

48

Контрольна робота № 4 з теми «Відрізок. Координатний промінь»

49

Кут. Види кутів

50

Величина кута. Вимірювання та побудова кутів

51

Величина кута. Вимірювання та побудова кутів

52

Многокутник та його периметр. Трикутник. Види трикутників

53

Прямокутник. Квадрат

54

Прямокутник. Квадрат

55

Трикутник. Прямокутник, квадрат. Самостійна робота № 9

56

Рівні фігури

57

Площа прямокутника і квадрата

58

Площа прямокутника і квадрата

59

Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда

60

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба

61

Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Самостійна робота № 10

62

Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи

63

Контрольна робота № 5 «Кути, многокутники, многогранники»

64

Узагальнення та систематизація знань. Підведення підсумків першого семестру


ІІ СЕМЕСТР
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних і десяткових дробів
пояснює, що таке середнє значення величини
пояснює правила: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів
формулює означення: правильного і неправильного дробів; відсотка, середнього арифметичного
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження дробу від числа і числа за його дробом; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння десяткових дробів, додавання, віднімання, множення і ділення десяткових дробів; округлення десяткових дробів до заданого розряду; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; середнього значення величини
65

Звичайні дроби

66

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

67

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

68

Звичайні дроби і ділення натуральних чисел

69

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

70

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

71

Правильні і неправильні дроби

72

Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота №11

73

Мішані числа

74

Мішані числа

75

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

76

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

77

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.

78

Додавання і віднімання мішаних чисел

79

Додавання і віднімання мішаних чисел

80

Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота №12

81

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

82

Контрольна робота №6 «Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками»

83

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.

84

Зображення десяткових дробів на числовому промені.

85

Порівняння десяткових дробів.

86

Порівняння десяткових дробів.

87

Округлення натуральних чисел. Самостійна робота №13.

88

Округлення десяткових дробів.

89

Округлення натуральних чисел і десяткових дробів

90

Додавання і віднімання десяткових дробів.

91

Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання

92

Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота №14

93

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

94

Контрольна робота №7 з теми «Додавання і віднімання десяткових дробів»

95

Множення десяткових дробів.

96

Множення десяткових дробів.

97

Множення десяткових дробів. Властивості множення.

98

Множення десяткових дробів. Правила множення і їх використання.

99

Множення десяткових дробів. Правила множення і їх використання

100

Окремі випадки множення десяткових дробів

101

Окремі випадки множення десяткових дробів. Самостійна робота 15.

102

Ділення десяткового дробу на натуральне число

103

Ділення десяткового дробу на натуральне число

104

Ділення десяткових дробів на 10, 100, …

105

Ділення десяткових дробів на натуральне число

106

Ділення десяткових дробів на натуральне число

107

Ділення чисел на десятковий дріб

108

Ділення чисел на десятковий дріб

109

Ділення чисел на десятковий дріб

110

Ділення чисел на десятковий дріб

111

Ділення чисел на десятковий дріб

112

Ділення чисел на десятковий дріб. Самостійна робота №16

113

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

114

Контрольна робота №8 з теми «Множення та ділення десяткових дробів»

115

Поняття про відсотки

116

Знаходження відсотків від числа

117

Знаходження відсотків від числа

118

Знаходження відсотків від числа

119

Знаходження числа за його відсотками

120

Знаходження числа за його відсотками

121

Знаходження числа за його відсотками

122

Знаходження відсотків від числа і числа за його відсотками. Самостійна робота №17

123

Середнє арифметичне

124

Середнє значення величини

125

Вправи на всі дії з десятковими дробами

126

Вправи на всі дії з десятковими дробами. Самостійна робота №18

127

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

128

Контрольна робота №9 з теми «Відсотки. Середнє арифметичне»

Тема 3. ПОВТОРЕННЯ
129

Вправи на всі дії з натуральними числами.

130

Вправи на всі дії з натуральними числами. Комбінаторні задачі

131

Вправи на всі дії з натуральними числами

132

Вправи із звичайними дробами

133

Вправи на всі дії з десятковими дробами

134

Вправи на всі дії з десятковими дробами. Відсотки, середнє арифметичне

135

Кут, трикутник, прямокутник, квадрат

136

Прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда

137

Підсумкова контрольна робота

138

Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи. Розв’язування вправ

139

Розв’язування вправ

140

Підсумковий урок



6 клас
№ з/п
Дата
Скор. дата
Тема уроку
При-мітка
Тема 1. Подільність натуральних чисел (10 год)
Учень/учениця:
наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10
пояснює правила знаходження: найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) кількох чисел
формулює означення понять: дільник; кратне; просте число; складене число; спільний дільник; спільне кратне; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10
обґрунтовує прості твердження з використанням означень простого й складеного числа та ознак подільності
Учень/учениця:
наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10
пояснює правила знаходження: найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) кількох чисел
формулює означення понять: дільник; кратне; просте число; складене число; спільний дільник; спільне кратне; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10
обґрунтовує прості твердження з використанням означень простого й складеного числа та ознак подільності спільних кратних двох (трьох) чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (трьох) чисел
1


Дільники натурального числа

2


Ознаки подільності на 2, 5 і 10

3


Ознаки подільності на 3 і 9

4


Розв’язування вправ на ознаки подільності. СР

5


Прості і складені числа

6


Розкладання натуральних чисел на прості множники

7


Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

8


Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне

9


Розв’язування вправ на НСК і НСД

10


Контрольна робота №1 з теми «Подільність натуральних чисел»

Тема 2. Додавання і віднімання звичайних дробів
(14 год)
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних дробів; десяткових дробів; нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел
пояснює правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом
формулює основну властивість дробу
розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробу і зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом
11


Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу

12


Застосування основної властивості дробу. Скорочення дробу

13


Застосування основної властивості дробу. Скорочення дробу

14


Зведення дробу до нового знаменника

15


Розв’язування вправ. СР

16


Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів

17


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

18


Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

19


Розв’язування вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

20


Розв’язування вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

21


Розв’язування вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. СР

22


Розв’язування вправ на додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

23


Контрольна робота №2 з теми «Додавання і віднімання звичайних дробів»

24


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів
(16 год)
25


Множення звичайних дробів

26


Множення звичайних дробів

27


Задачі на множення дробів. Знаходження дробу від числа

28


Розв’язування вправ. СР

29


Взаємно обернені числа

30


Ділення звичайних дробів

31


Ділення звичайних дробів

32


Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його відсотком

33


Розв’язування задач на ділення дробів. СР

34


Перетворення звичайних дробів на десяткові. Періодичні десяткові дроби

35


Наближені значення чисел та дії над ними

36


Розв’язування вправ на всі дії із звичайними дробами

37


Розв’язування вправ на всі дії із звичайними дробами. СР

38


Розв’язування вправ

39


Контрольна робота №3 з теми «Множення і ділення звичайних дробів»

40


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

Тема 4. Відношення і пропорції.
Основна властивість пропорції (10 год)
Учень/учениця:
наводить приклади пропорційних величин; випадкових подій
пояснює, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційні залежності; ймовірність випадкової події; коло, круг, круговий сектор, циліндр, конус, куля; діаграма
формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції
записує і пояснює формули довжини кола і площі круга
зображує та знаходить на малюнках:коло і круг; стовпчасті та кругові діаграми; циліндр, конус, кулю
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих діаграм та кругових діаграм
розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ; прості задачі імовірнісного характеру
41


Відношення. Основна властивість відношення

42


Відношення. Основна властивість відношення

43


Випадкова подія

44


Імовірність випадкової події

45


Пропорція. Основна властивість пропорції

46


Розв’язування рівнянь на основі властивостей пропорції

47


Розв’язування рівнянь на основі властивостей пропорції

48


Розв’язування рівнянь на основі властивостей пропорції. СР

49


Розв’язування вправ

50


Контрольна робота №4 з теми «Відношення і пропорції. Основна властивість пропорції»

Тема 5. Пропорційна залежність.
Відсоткові розрахунки (14 год)
51


Аналіз контрольної роботи. Пряма пропорційність

52


Пряма пропорційність

53


Задачі на пропорційний поділ

54


Відсоткове відношення двох чисел

55


Відсоткові розрахунки

56


Відсоткові розрахунки. СР

57


Задачі економічного змісту

58


Коло. Довжина кола

59


Круг. Площа круга

60


Стовпчасті та кругові діаграми

61


Контрольна робота №5 з теми «Пропорційна залежність. Відсоткові розрахунки»

62


Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ

63


Узагальнення матеріалу за І семестр

64


Узагальнення матеріалу за І семестр


7 клас (алгебра)
№ з/п
Дата
Зміст навчального матеріалу
Примітки


Повторення курсу математики 6 класу



Діагностична контрольна робота

Тема 1. Цілі вирази
43
Учень/учениця:
наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів
пояснює:
·      як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних;
·      що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт
формулює:
·      означення: одночлена, степеня з натуральним показником, многочлена, подібних членів многочлена степеня многочлена;
·      властивості степеня з натуральним показником;
·      правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів
записує і обґрунтовує:
·      властивості степеня з натуральним показником;
·      формули скороченого множення
розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень


Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени.
15


Перетворення виразів. Повторення та систематизація матеріалу 5–6 класів
2


Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу
2


Тотожність. Тотожні перетворення виразу
2


Доведення тотожностей
1


Степінь з натуральним показником
1


Властивості степеня з натуральним показником
2


Одночлен. Стандартний вигляд одночлена
1


Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів
2


Розв’язування задач
1


Контрольна робота № 1 з теми «Цілі вирази»
1


Многочлени
12


Многочлен. Стандартний вигляд многочлена. Степінь многочлена. Подібні члени многочленів та їх зведення
1


Додавання та віднімання многочленів
2


Множення одночлена на многочлен
1


Множення многочленів
2


Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки
2


Розкладання многочленів на множники способом групування
2


Розв’язування задач
1


Контрольна робота № 2 з теми «Многочлени»
1


Формули скороченого множення
16


Квадрат двочлена
2


Різниця квадратів
2


Сума й різниця кубів
2


Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники
3


Застосування різних способів розкладання многочленів на множники
3


Розв’язування задач на перетворення виразів
2


Розв’язування задач
1


Контрольна робота № 3 з теми «Формули скороченого множення»
1


Тема 2. Функції
9
Учень/учениця:
наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій
пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції
формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність
називає та ілюструє на прикладах способи задання функції
описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду — прямої пропорційності
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі)


Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Функція
1


Способи задання функції
1


Область визначення та область значень функції
1


Графік функції
2


Лінійна функція, її графік та властивості
2


Розв’язування задач
1


Контрольна робота № 4 з теми «Функції»
1
Тема 3. Лінійні рівняння та їх системи
13
Учень/учениця:
наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними
пояснює:
·      що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;
·      скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними
формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними
будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними
описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними
характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків
розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними


Лінійне рівняння з однією змінною
1


Розв’язування лінійних рівнянь
2


Лінійне рівняння з двома змінними та його графік
1


Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв’язання систем
1


Спосіб підстановки
2


Спосіб додавання
2


Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь
1


Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь
1


Розв’язування задач
1


Контрольна робота № 5 з теми «Лінійні рівняння та їх системи»
1
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу
5


Повторення. Цілі вирази
1


Повторення. Функції
1


Повторення. Лінійні рівняння та їх системи
1


Підсумкова контрольна робота
1


Узагальнення матеріалу, вивченого за рік


7 клас (геометрія)
№ з/п
Дата
Тема уроку
При-мітки
І СЕМЕСТР
Розділ I. Елементарні  геометричні фігури та їх властивості
(8 годин)
Учень/учениця:
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті
пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками
формулює властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання та відкладання відрізків і кутів
класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті)
вимірює та обчислює довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання
зображує та знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті
застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач
1

Точка і пряма. Властивості точок і прямих. Промінь

2

Відрізки. Вимірювання та відкладання відрізків.

3

Розв’язування задач

4

Означення кута. Рівність кутів.

5

Розв’язування задач

6

Бісектриса кута. Вимірювання та відкладання кутів.

7

Розв’язування задач

8

Контрольна робота №1 з теми «Елементарні  геометричні фігури та їх властивості»

Розділ II. Взаємне розташування прямих на площині
(18 год)
Учень/учениця:
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті
пояснює:
·      що таке аксіома, теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми;
·      суть доведення від супротивного
формулює:
·      означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;
·      аксіому паралельних прямих;
·      властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;
·      ознаки паралельності прямих
вимірює та обчислює відстань від точки до прямої
зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною
обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих
доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; ознаки паралельності прямих
застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач


Тема №1. Суміжні та вертикальні кути

9

Аксіоми, теореми, означення

10

Суміжні кути

11

Суміжні кути

12

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються

13

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються

14

Контрольна робота №2 з теми «Суміжні та вертикальні кути»



Тема №2. Паралельні та перпендикулярні прямі

15

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої

16

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої

17

Розв’язування задач

18

Паралельні прямі

19

Кути, утворені при перетині двох прямих січною.

20

Ознаки паралельності прямих

21

Розв’язування задач

22

Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

23

Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

24

Властивості паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

25

Розв’язування задач

26

Контрольна робота №3 з теми «Паралельні та перпендикулярні прямі»

Розділ III. Трикутники. Ознаки рівності трикутників
(25годин)
Учень/учениця:
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур
пояснює, що таке рівні фігури
формулює:
·      означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;
·      властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників;
·      ознаки: рівності трикутників; рівнобедреного трикутника
класифікує трикутники за сторонами і за кутами
зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники
обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників
доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника
застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач


Тема №1. Ознаки рівності трикутників

27

Трикутник і його елементи.

28

Рівність геометричних фігур. Ознаки рівності трикутників.

29

Перша ознака рівності трикутників та її застосування

30

Перша ознака рівності трикутників та її застосування

31

Друга ознака рівності трикутників та її застосування

32

Друга ознака рівності трикутників та її застосування

ІІ СЕМЕСТР
33

Розв’язування задач .

34

Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки.

35

Розв’язування задач .

36

Медіана, бісектриса і висота трикутника

37

Третя ознака рівності трикутників та її застосування

38

Третя ознака рівності трикутників та її застосування

39

Контрольна робота №4 з теми «Ознаки рівності трикутників»



Тема №2. Властивості кутів трикутника

40

Сума кутів трикутника

41

Сума кутів трикутника

42

Зовнішній кут трикутника та його властивості

43

Зовнішній кут трикутника та його властивості

44

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

45

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

46

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

47

Розв’язування задач .

48

Нерівність трикутника

49

Нерівність трикутника

50

Розв’язування задач

51

Контрольна робота №5 з теми «Властивості кутів трикутника»

Розділ IV. Коло і круг (13 годин)
Учень/учениця:
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті
пояснює, що таке: геометричне місце точок
формулює:
·      означення: кола, круга, їх елементів, дотичної до кола, серединного перпендикуляра до відрізка, кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;
·      властивості: серединного перпендикуляра до відрізка, бісектриси кута, дотичної до кола, діаметра і хорди кола, серединних перпендикулярів до сторін трикутника, бісектрис кутів трикутника, властивості дотичної до кола
зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника
застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач
52

Коло. Круг

53

Коло. Круг

54

Дотична до кола, її властивості

55

Дотична до кола, її властивості

56

Коло, вписане в трикутник

57

Розв’язування  задач

58

Коло, описане навколо трикутника

59

Розв’язування  задач

60

Взаємне розміщення двох кіл

61

Взаємне розміщення двох кіл

62

Геометричне місце точок

63

Геометричне місце точок

64

Контрольна робота №6 з теми «Коло і круг»

Тема V. Повторення і систематизація навчального матеріалу
(6 годин)
65



66



67



68



69

Підсумкова контрольна робота

70

Аналіз контрольної роботи. Підсумкове повторення та оцінювання за рік


Немає коментарів:

Дописати коментар