5 клас
6 клас
7 клас (алгебра)
7 клас (геометрія)
№ з/п
|
Дата
|
Зміст уроку
|
При-мітки
|
І СЕМЕСТР
|
|||
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ
ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (64 год)
|
|||
Учень/учениця:
наводить приклади: цифр,
натуральних чисел; степенів натурального числа з натуральним показником;
шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь, нерівностей, куба і
прямокутного паралелепіпеда (з оточуючої дійсності);
пояснює, що таке: натуральне число; цифра; степінь натурального числа з
натуральним показником; відрізок; пряма; промінь; координатний промінь; кут;
трикутник; квадрат; прямокутник; многокутник; рівні многокутники; площина;
прямокутний паралелепіпед; куб; піраміда; рівняння; корінь рівняння;
розв’язати рівняння;
пояснює правила: читання і
запису натуральних чисел, їх додавання, множення, порівняння; виконання
ділення з остачею
формулює властивості арифметичних дій з
натуральними числами
записує і пояснює формули:
периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата;
об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба
класифікує: кути
(гострі, прямі, тупі, розгорнуті); трикутники за видом їхніх кутів і
кількістю рівних сторін
зображує та
знаходить на малюнках: відрізок
даної довжини та кут даної градусної міри; бісектрису кута за
допомогою транспортира; вказані в змісті геометричні фігури за допомогою
лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь та позначає натуральні
числа на координатному промені
вимірює та
обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута.
розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з
натуральними числами; піднесення натурального числа до степеня з
натуральним показником; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею;
обчислення значень числових і буквених виразів; обчислення периметра
многокутника, площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного
паралелепіпеда та куба
розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом
арифметичних дій; текстові задачі арифметичним і алгебраїчним
способами
|
|||
1
|
|
Повторення
вивченого в початковій школі
|
|
2
|
|
Діагностична контрольна робота
|
|
3
|
|
Натуральні
числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
|
4
|
|
Порівняння
натуральних чисел
|
|
5
|
|
Натуральні
числа та їх порівняння. Самостійна робота № 1
|
|
6
|
|
Додавання
натуральних чисел. Властивості додавання
|
|
7
|
|
Додавання
натуральних чисел. Властивості додавання
|
|
8
|
|
Віднімання
натуральних чисел. Властивості віднімання
|
|
9
|
|
Віднімання
натуральних чисел. Властивості віднімання
|
|
10
|
|
Додавання
та віднімання натуральних чисел. Самостійна
робота № 2
|
|
11
|
|
Систематизація
знань та підготовка до тематичної роботи
|
|
12
|
|
Контрольна робота № 1 з теми
«Додавання та віднімання натуральних чисел»
|
|
13
|
|
Множення
натуральних чисел
|
|
14
|
|
Множення
натуральних чисел
|
|
15
|
|
Властивості
множення
|
|
16
|
|
Властивості
множення
|
|
17
|
|
Множення.
Властивості множення. Самостійна робота
№ 3
|
|
18
|
|
Степінь
натурального числа з натуральним показником
|
|
19
|
|
Ділення
натуральних чисел
|
|
20
|
|
Ділення
натуральних чисел
|
|
21
|
|
Ділення
з остачею
|
|
22
|
|
Піднесення
до степеня і ділення натуральних чисел. Самостійна
робота № 4
|
|
23
|
|
Систематизація
знань та підготовка до тематичної контрольної роботи
|
|
24
|
|
Контрольна робота № 2 з теми «Множення
та ділення натуральних чисел»
|
|
25
|
|
Числові
вирази. Буквені вирази та формули
|
|
26
|
|
Числові
вирази. Буквені вирази та формули
|
|
27
|
|
Рівняння
|
|
28
|
|
Рівняння
|
|
29
|
|
Самостійна робота №5.
Текстові задачі
|
|
30
|
|
Розв’язування
текстових задач
|
|
31
|
|
Розв’язування
текстових задач
|
|
32
|
|
Розв’язування
текстових задач
|
|
33
|
|
Розв’язування
текстових задач за допомогою рівнянь
|
|
34
|
|
Розв’язування
задач. Самостійна робота № 6
|
|
35
|
|
Систематизація
знань та підготовка до тематичної роботи
|
|
36
|
|
Контрольна робота № 3 з теми «Числові
вирази та рівняння»
|
|
37
|
|
Розв’язування вправ на всі дії
з натуральними числами
|
|
38
|
|
|
|
39
|
|
Вправи
та задачі на всі дії з натуральними числами
|
|
40
|
|
Вправи
та задачі на всі дії з натуральними числами
|
|
41
|
|
Самостійна робота № 7.
Відрізок та його довжина
|
|
42
|
|
Відрізок
та його довжина
|
|
43
|
|
Промінь,
пряма, площина
|
|
44
|
|
Промінь,
пряма. Координатний промінь
|
|
45
|
|
Координатний
промінь. Шкала
|
|
46
|
|
Координатний
промінь. Шкала. Самостійна робота № 8
|
|
47
|
|
Систематизація
знань та підготовка до тематичної роботи
|
|
48
|
|
Контрольна робота № 4 з теми
«Відрізок. Координатний промінь»
|
|
49
|
|
Кут.
Види кутів
|
|
50
|
|
Величина
кута. Вимірювання та побудова кутів
|
|
51
|
|
Величина
кута. Вимірювання та побудова кутів
|
|
52
|
|
Многокутник
та його периметр. Трикутник. Види трикутників
|
|
53
|
|
Прямокутник.
Квадрат
|
|
54
|
|
Прямокутник.
Квадрат
|
|
55
|
|
Трикутник.
Прямокутник, квадрат. Самостійна робота
№ 9
|
|
56
|
|
Рівні
фігури
|
|
57
|
|
Площа
прямокутника і квадрата
|
|
58
|
|
Площа
прямокутника і квадрата
|
|
59
|
|
Прямокутний
паралелепіпед. Куб. Піраміда
|
|
60
|
|
Об’єм
прямокутного паралелепіпеда і куба
|
|
61
|
|
Об’єм
прямокутного паралелепіпеда. Самостійна
робота № 10
|
|
62
|
|
Систематизація
знань та підготовка до тематичної роботи
|
|
63
|
|
Контрольна робота № 5 «Кути,
многокутники, многогранники»
|
|
64
|
|
Узагальнення
та систематизація знань. Підведення підсумків першого семестру
|
|
ІІ СЕМЕСТР
|
|||
Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА
|
|||
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних і десяткових дробів
пояснює, що таке середнє
значення величини
пояснює правила: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з
однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і
ділення десяткових дробів
формулює означення: правильного і неправильного дробів; відсотка, середнього
арифметичного
розв’язує вправи,
що передбачають: знаходження дробу від числа і
числа за його дробом; перетворення мішаного числа у неправильний дріб;
перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число;
порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;
порівняння десяткових дробів, додавання, віднімання, множення і ділення
десяткових дробів; округлення десяткових дробів до заданого розряду;
знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження
середнього арифметичного кількох чисел; середнього значення величини
|
|||
65
|
|
Звичайні дроби
|
|
66
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
|
67
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
|
68
|
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел
|
|
69
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
|
70
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
|
71
|
|
Правильні і неправильні дроби
|
|
72
|
|
Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота №11
|
|
73
|
|
Мішані числа
|
|
74
|
|
Мішані числа
|
|
75
|
|
Додавання і віднімання дробів
з однаковими знаменниками
|
|
76
|
|
Додавання і віднімання дробів
з однаковими знаменниками
|
|
77
|
|
Додавання і віднімання
звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
|
78
|
|
Додавання і віднімання мішаних
чисел
|
|
79
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел
|
|
80
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота №12
|
|
81
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
|
|
82
|
|
Контрольна робота №6 «Додавання та віднімання дробів з однаковими
знаменниками»
|
|
83
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.
|
|
84
|
|
Зображення десяткових дробів на числовому промені.
|
|
85
|
|
Порівняння десяткових дробів.
|
|
86
|
|
Порівняння десяткових дробів.
|
|
87
|
|
Округлення натуральних чисел. Самостійна робота №13.
|
|
88
|
|
Округлення десяткових дробів.
|
|
89
|
|
Округлення натуральних чисел
і десяткових дробів
|
|
90
|
|
Додавання і віднімання десяткових
дробів.
|
|
91
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання
|
|
92
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота №14
|
|
93
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
|
|
94
|
|
Контрольна робота №7 з теми «Додавання і віднімання десяткових дробів»
|
|
95
|
|
Множення десяткових дробів.
|
|
96
|
|
Множення десяткових дробів.
|
|
97
|
|
Множення десяткових дробів. Властивості множення.
|
|
98
|
|
Множення десяткових дробів. Правила множення і їх
використання.
|
|
99
|
|
Множення десяткових дробів. Правила множення і їх
використання
|
|
100
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів
|
|
101
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів. Самостійна робота 15.
|
|
102
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число
|
|
103
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число
|
|
104
|
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, …
|
|
105
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число
|
|
106
|
|
Ділення десяткових дробів на натуральне число
|
|
107
|
|
Ділення чисел на десятковий дріб
|
|
108
|
|
Ділення чисел на десятковий дріб
|
|
109
|
|
Ділення чисел на десятковий дріб
|
|
110
|
|
Ділення чисел на десятковий дріб
|
|
111
|
|
Ділення чисел на десятковий дріб
|
|
112
|
|
Ділення чисел на десятковий дріб. Самостійна робота №16
|
|
113
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
|
|
114
|
|
Контрольна робота №8 з теми «Множення та ділення десяткових дробів»
|
|
115
|
|
Поняття про відсотки
|
|
116
|
|
Знаходження відсотків від числа
|
|
117
|
|
Знаходження відсотків від числа
|
|
118
|
|
Знаходження відсотків від числа
|
|
119
|
|
Знаходження числа за його відсотками
|
|
120
|
|
Знаходження числа за його відсотками
|
|
121
|
|
Знаходження числа за його відсотками
|
|
122
|
|
Знаходження відсотків від числа і числа за його
відсотками. Самостійна робота №17
|
|
123
|
|
Середнє арифметичне
|
|
124
|
|
Середнє значення величини
|
|
125
|
|
Вправи на всі дії з десятковими дробами
|
|
126
|
|
Вправи на всі дії з
десятковими дробами. Самостійна робота
№18
|
|
127
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
|
|
128
|
|
Контрольна робота №9 з теми «Відсотки. Середнє арифметичне»
|
|
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ
|
|||
129
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами.
|
|
130
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами. Комбінаторні
задачі
|
|
131
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами
|
|
132
|
|
Вправи із звичайними дробами
|
|
133
|
|
Вправи на всі дії з десятковими дробами
|
|
134
|
|
Вправи на всі дії з десятковими
дробами. Відсотки, середнє арифметичне
|
|
135
|
|
Кут, трикутник, прямокутник,
квадрат
|
|
136
|
|
Прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда
|
|
137
|
|
Підсумкова контрольна робота
|
|
138
|
|
Аналіз результатів
підсумкової контрольної роботи. Розв’язування вправ
|
|
139
|
|
Розв’язування вправ
|
|
140
|
|
Підсумковий урок
|
|
6 клас
№
з/п
|
Дата
|
Скор. дата
|
Тема
уроку
|
При-мітка
|
Тема 1. Подільність натуральних чисел
(10 год)
|
||||
Учень/учениця:
наводить приклади:
простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло
на 2, 3, 5, 9, 10
пояснює правила знаходження:
найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК)
кількох чисел
формулює означення понять:
дільник; кратне; просте число; складене число; спільний дільник; спільне
кратне; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10
обґрунтовує прості твердження з використанням означень простого й складеного числа
та ознак подільності
Учень/учениця:
наводить приклади:
простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло
на 2, 3, 5, 9, 10
пояснює правила знаходження:
найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК)
кількох чисел
формулює означення понять:
дільник; кратне; просте число; складене число; спільний дільник; спільне
кратне; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10
обґрунтовує прості твердження з використанням означень простого й складеного числа
та ознак подільності спільних кратних двох (трьох) чисел; найбільшого
спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (трьох)
чисел
|
||||
1
|
|
|
Дільники натурального числа
|
|
2
|
|
|
Ознаки подільності на 2, 5 і 10
|
|
3
|
|
|
Ознаки подільності на 3 і 9
|
|
4
|
|
|
Розв’язування вправ на ознаки подільності. СР
|
|
5
|
|
|
Прості і складені числа
|
|
6
|
|
|
Розкладання натуральних чисел на прості множники
|
|
7
|
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа
|
|
8
|
|
|
Кратні натурального числа. Найменше спільне кратне
|
|
9
|
|
|
Розв’язування вправ на НСК і НСД
|
|
10
|
|
|
Контрольна
робота №1 з теми «Подільність натуральних чисел»
|
|
Тема 2. Додавання і віднімання
звичайних дробів
(14 год)
|
||||
Учень/учениця:
наводить
приклади: звичайних дробів; десяткових дробів; нескінченних періодичних десяткових
дробів; взаємно обернених чисел
пояснює правила: порівняння,
додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його
дробом
формулює основну властивість
дробу
розв’язує
вправи, що передбачають: скорочення дробу і зведення дробів до
спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і
ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу;
знаходження дробу від числа та числа за його дробом
|
||||
11
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість
дробу
|
|
12
|
|
|
Застосування основної властивості дробу.
Скорочення дробу
|
|
13
|
|
|
Застосування основної властивості дробу.
Скорочення дробу
|
|
14
|
|
|
Зведення дробу до нового знаменника
|
|
15
|
|
|
Розв’язування вправ. СР
|
|
16
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника.
Порівняння дробів
|
|
17
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними
знаменниками
|
|
18
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними
знаменниками
|
|
19
|
|
|
Розв’язування вправ на додавання і віднімання
дробів з різними знаменниками
|
|
20
|
|
|
Розв’язування вправ на додавання і віднімання
дробів з різними знаменниками
|
|
21
|
|
|
Розв’язування вправ на додавання і віднімання
дробів з різними знаменниками. СР
|
|
22
|
|
|
Розв’язування вправ на додавання і віднімання
дробів з різними знаменниками
|
|
23
|
|
|
Контрольна
робота №2 з теми «Додавання і віднімання звичайних дробів»
|
|
24
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ
|
|
Тема 3. Множення і ділення звичайних
дробів
(16 год)
|
||||
25
|
|
|
Множення звичайних дробів
|
|
26
|
|
|
Множення звичайних дробів
|
|
27
|
|
|
Задачі на множення дробів. Знаходження дробу від
числа
|
|
28
|
|
|
Розв’язування вправ. СР
|
|
29
|
|
|
Взаємно обернені числа
|
|
30
|
|
|
Ділення звичайних дробів
|
|
31
|
|
|
Ділення звичайних дробів
|
|
32
|
|
|
Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за
його відсотком
|
|
33
|
|
|
Розв’язування задач на ділення дробів. СР
|
|
34
|
|
|
Перетворення звичайних дробів на десяткові.
Періодичні десяткові дроби
|
|
35
|
|
|
Наближені значення чисел та дії над ними
|
|
36
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із звичайними
дробами
|
|
37
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із звичайними
дробами. СР
|
|
38
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
39
|
|
|
Контрольна
робота №3 з теми «Множення і ділення звичайних дробів»
|
|
40
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ
|
|
Тема 4. Відношення і пропорції.
Основна властивість пропорції (10 год)
|
||||
Учень/учениця:
наводить приклади
пропорційних величин; випадкових подій
пояснює, що таке: відношення;
пряма та обернена пропорційні залежності; ймовірність випадкової події; коло,
круг, круговий сектор, циліндр, конус, куля; діаграма
формулює:
означення
пропорції; основну властивість пропорції
записує
і пояснює формули довжини кола і площі круга
зображує
та знаходить на малюнках:коло і круг; стовпчасті та кругові
діаграми; циліндр, конус, кулю
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і
величин; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді
звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих діаграм та кругових діаграм
розв’язує: основні
задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ;
прості задачі імовірнісного характеру
|
||||
41
|
|
|
Відношення. Основна властивість відношення
|
|
42
|
|
|
Відношення. Основна властивість відношення
|
|
43
|
|
|
Випадкова подія
|
|
44
|
|
|
Імовірність випадкової події
|
|
45
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції
|
|
46
|
|
|
Розв’язування рівнянь на основі властивостей
пропорції
|
|
47
|
|
|
Розв’язування рівнянь на основі властивостей
пропорції
|
|
48
|
|
|
Розв’язування рівнянь на основі властивостей
пропорції. СР
|
|
49
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
50
|
|
|
Контрольна
робота №4 з теми «Відношення і пропорції. Основна властивість пропорції»
|
|
Тема
5. Пропорційна залежність.
Відсоткові
розрахунки (14 год)
|
||||
51
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Пряма пропорційність
|
|
52
|
|
|
Пряма пропорційність
|
|
53
|
|
|
Задачі на пропорційний поділ
|
|
54
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел
|
|
55
|
|
|
Відсоткові розрахунки
|
|
56
|
|
|
Відсоткові розрахунки. СР
|
|
57
|
|
|
Задачі економічного змісту
|
|
58
|
|
|
Коло. Довжина кола
|
|
59
|
|
|
Круг. Площа круга
|
|
60
|
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми
|
|
61
|
|
|
Контрольна
робота №5 з теми «Пропорційна залежність. Відсоткові розрахунки»
|
|
62
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ
|
|
63
|
|
|
Узагальнення матеріалу за І семестр
|
|
64
|
|
|
Узагальнення матеріалу за І семестр
|
|
7 клас (алгебра)
№ з/п
|
Дата
|
Зміст навчального матеріалу
|
Примітки
|
|
|
Повторення курсу математики 6
класу
|
|
|
|
Діагностична контрольна робота
|
|
Тема 1. Цілі вирази
|
43
|
||
Учень/учениця:
наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів;
многочленів
пояснює:
·
як знайти числове значення
виразу зі змінними при заданих значеннях змінних;
·
що таке: тотожні вирази,
тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт
формулює:
·
означення: одночлена, степеня з натуральним показником, многочлена, подібних членів
многочлена степеня многочлена;
·
властивості степеня з натуральним
показником;
·
правила: множення одночлена і
многочлена, множення двох многочленів
записує і обґрунтовує:
·
властивості степеня з натуральним
показником;
·
формули скороченого множення
розв’язує вправи,
що передбачають: обчислення значень виразів
зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку
одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен;
розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за
дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із
застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у
процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень
|
|||
|
|
Вирази зі змінними. Степінь з
натуральним показником. Одночлени.
|
15
|
|
|
Перетворення виразів.
Повторення та систематизація матеріалу 5–6 класів
|
2
|
|
|
Вирази зі змінними. Цілі
раціональні вирази. Числове значення виразу
|
2
|
|
|
Тотожність. Тотожні
перетворення виразу
|
2
|
|
|
Доведення тотожностей
|
1
|
|
|
Степінь з натуральним
показником
|
1
|
|
|
Властивості степеня з
натуральним показником
|
2
|
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд
одночлена
|
1
|
|
|
Піднесення одночленів до
степеня. Множення одночленів
|
2
|
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
Контрольна робота № 1 з теми «Цілі вирази»
|
1
|
|
|
Многочлени
|
12
|
|
|
Многочлен. Стандартний вигляд
многочлена. Степінь многочлена. Подібні члени многочленів та їх зведення
|
1
|
|
|
Додавання та віднімання
многочленів
|
2
|
|
|
Множення одночлена на многочлен
|
1
|
|
|
Множення многочленів
|
2
|
|
|
Розкладання многочленів на
множники способом винесення спільного множника за дужки
|
2
|
|
|
Розкладання многочленів на
множники способом групування
|
2
|
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
Контрольна робота № 2 з теми «Многочлени»
|
1
|
|
|
Формули скороченого множення
|
16
|
|
|
Квадрат двочлена
|
2
|
|
|
Різниця квадратів
|
2
|
|
|
Сума й різниця кубів
|
2
|
|
|
Використання формул скороченого
множення для розкладання многочленів на множники
|
3
|
|
|
Застосування різних способів
розкладання многочленів на множники
|
3
|
|
|
Розв’язування задач на
перетворення виразів
|
2
|
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
Контрольна робота № 3 з теми «Формули скороченого множення»
|
1
|
|
|
Тема 2. Функції
|
9
|
Учень/учениця:
наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій
пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення
функції; область значень функції; графік функції
формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність
називає та ілюструє на прикладах способи задання функції
описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду — прямої
пропорційності
розв’язує вправи,
що передбачають: знаходження області
визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням
аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції
значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих
характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення,
нулі)
|
|||
|
|
Функціональна залежність між
величинами як математична модель реальних процесів. Функція
|
1
|
|
|
Способи задання функції
|
1
|
|
|
Область визначення та область
значень функції
|
1
|
|
|
Графік функції
|
2
|
|
|
Лінійна функція, її графік та
властивості
|
2
|
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
Контрольна робота № 4 з теми «Функції»
|
1
|
Тема 3. Лінійні рівняння та їх системи
|
13
|
||
Учень/учениця:
наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь
з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними
пояснює:
·
що таке система двох лінійних
рівнянь з двома змінними;
·
скільки розв’язків може мати
система двох лінійних рівнянь з двома змінними
формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку
рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома
змінними
будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними
описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними
характеризує випадки, коли система двох лінійних
рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має
розв’язків
розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що
зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією
змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті
способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома
змінними
|
|||
|
|
Лінійне рівняння з однією
змінною
|
1
|
|
|
Розв’язування лінійних рівнянь
|
2
|
|
|
Лінійне рівняння з двома
змінними та його графік
|
1
|
|
|
Система двох лінійних рівнянь з
двома змінними. Графічний спосіб розв’язання систем
|
1
|
|
|
Спосіб підстановки
|
2
|
|
|
Спосіб додавання
|
2
|
|
|
Лінійні рівняння та їх системи
як математичні моделі текстових задач. Розв’язування задач за допомогою
лінійних рівнянь
|
1
|
|
|
Розв’язування задач за
допомогою систем лінійних рівнянь
|
1
|
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
Контрольна робота № 5 з теми «Лінійні рівняння та їх системи»
|
1
|
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
5
|
||
|
|
Повторення. Цілі вирази
|
1
|
|
|
Повторення. Функції
|
1
|
|
|
Повторення. Лінійні рівняння та
їх системи
|
1
|
|
|
Підсумкова контрольна робота
|
1
|
|
|
Узагальнення матеріалу,
вивченого за рік
|
|
7 клас (геометрія)
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
При-мітки
|
І СЕМЕСТР
|
|||
Розділ I. Елементарні
геометричні фігури та їх властивості
(8 годин)
|
|||
Учень/учениця:
наводить
приклади геометричних фігур, указаних у змісті
пояснює, що таке: точка, пряма,
належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра
кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками
формулює властивості:
розміщення точок на прямій; вимірювання та відкладання відрізків і кутів
класифікує кути (гострі, прямі,
тупі, розгорнуті)
вимірює
та обчислює довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх
вимірювання
зображує та знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті
застосовує вивчені
означення і властивості до розв’язування задач
|
|||
1
|
|
Точка і пряма. Властивості точок і прямих. Промінь
|
|
2
|
|
Відрізки. Вимірювання та відкладання відрізків.
|
|
3
|
|
Розв’язування задач
|
|
4
|
|
Означення кута. Рівність кутів.
|
|
5
|
|
Розв’язування задач
|
|
6
|
|
Бісектриса кута. Вимірювання та відкладання кутів.
|
|
7
|
|
Розв’язування задач
|
|
8
|
|
Контрольна робота №1 з теми «Елементарні
геометричні фігури та їх властивості»
|
|
Розділ II. Взаємне розташування прямих на площині
(18 год)
|
|||
Учень/учениця:
наводить
приклади геометричних фігур, указаних у змісті
пояснює:
·
що таке аксіома, теорема, означення, ознака, наслідок,
умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми;
·
суть доведення від супротивного
формулює:
·
означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і
перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;
·
аксіому паралельних прямих;
·
властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і
перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих
січною;
·
ознаки паралельності прямих
вимірює
та обчислює відстань від точки до прямої
зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі;
перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною
обґрунтовує паралельність і
перпендикулярність прямих
доводить: властивості суміжних і
вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; ознаки
паралельності прямих
застосовує вивчені
означення і властивості до розв’язування задач
|
|||
|
|
Тема №1. Суміжні та вертикальні кути
|
|
9
|
|
Аксіоми, теореми, означення
|
|
10
|
|
Суміжні кути
|
|
11
|
|
Суміжні кути
|
|
12
|
|
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що
перетинаються
|
|
13
|
|
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що
перетинаються
|
|
14
|
|
Контрольна робота №2 з теми «Суміжні та вертикальні кути»
|
|
|
|
Тема №2. Паралельні та перпендикулярні прямі
|
|
15
|
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від
точки до прямої
|
|
16
|
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від
точки до прямої
|
|
17
|
|
Розв’язування задач
|
|
18
|
|
Паралельні прямі
|
|
19
|
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною.
|
|
20
|
|
Ознаки паралельності прямих
|
|
21
|
|
Розв’язування задач
|
|
22
|
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів,
утворених при перетині паралельних прямих січною
|
|
23
|
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів,
утворених при перетині паралельних прямих січною
|
|
24
|
|
Властивості паралельних прямих. Властивості кутів,
утворених при перетині паралельних прямих січною
|
|
25
|
|
Розв’язування задач
|
|
26
|
|
Контрольна робота №3 з теми «Паралельні та перпендикулярні прямі»
|
|
Розділ III. Трикутники. Ознаки рівності трикутників
(25годин)
|
|||
Учень/учениця:
наводить
приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур
пояснює, що таке рівні фігури
формулює:
·
означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів
трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;
·
властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників;
·
ознаки: рівності трикутників; рівнобедреного трикутника
класифікує трикутники за
сторонами і за кутами
зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні
трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники
обґрунтовує: належність трикутника
до певного виду; рівність трикутників
доводить: властивості й ознаки
рівнобедреного трикутника; властивості кутів трикутника; властивість
зовнішнього кута трикутника
застосовує вивчені
означення і властивості до розв’язування задач
|
|||
|
|
Тема №1.
Ознаки рівності трикутників
|
|
27
|
|
Трикутник і його елементи.
|
|
28
|
|
Рівність геометричних фігур. Ознаки рівності
трикутників.
|
|
29
|
|
Перша ознака рівності трикутників та її застосування
|
|
30
|
|
Перша ознака рівності трикутників та її застосування
|
|
31
|
|
Друга ознака рівності трикутників та її застосування
|
|
32
|
|
Друга ознака рівності трикутників та її застосування
|
|
ІІ СЕМЕСТР
|
|||
33
|
|
Розв’язування задач .
|
|
34
|
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки.
|
|
35
|
|
Розв’язування задач .
|
|
36
|
|
Медіана, бісектриса і висота трикутника
|
|
37
|
|
Третя ознака рівності трикутників та її застосування
|
|
38
|
|
Третя ознака рівності трикутників та її застосування
|
|
39
|
|
Контрольна
робота №4 з теми «Ознаки рівності трикутників»
|
|
|
|
Тема №2.
Властивості кутів трикутника
|
|
40
|
|
Сума кутів трикутника
|
|
41
|
|
Сума кутів трикутника
|
|
42
|
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості
|
|
43
|
|
Зовнішній кут трикутника та
його властивості
|
|
44
|
|
Прямокутні трикутники.
Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників
|
|
45
|
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності
прямокутних трикутників
|
|
46
|
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності
прямокутних трикутників
|
|
47
|
|
Розв’язування задач .
|
|
48
|
|
Нерівність трикутника
|
|
49
|
|
Нерівність трикутника
|
|
50
|
|
Розв’язування задач
|
|
51
|
|
Контрольна робота №5 з теми «Властивості кутів трикутника»
|
|
Розділ IV. Коло і круг (13 годин)
|
|||
Учень/учениця:
наводить
приклади геометричних фігур, указаних у змісті
пояснює, що таке: геометричне
місце точок
формулює:
·
означення: кола, круга, їх елементів, дотичної до кола,
серединного перпендикуляра до відрізка, кола, описаного навколо трикутника, і
кола, вписаного в трикутник;
·
властивості: серединного перпендикуляра до відрізка,
бісектриси кута, дотичної до кола, діаметра і хорди кола, серединних
перпендикулярів до сторін трикутника, бісектрис кутів трикутника, властивості
дотичної до кола
зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола;
коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника
застосовує вивчені
означення і властивості до розв’язування задач
|
|||
52
|
|
Коло. Круг
|
|
53
|
|
Коло. Круг
|
|
54
|
|
Дотична до кола, її властивості
|
|
55
|
|
Дотична до кола, її властивості
|
|
56
|
|
Коло, вписане в трикутник
|
|
57
|
|
Розв’язування
задач
|
|
58
|
|
Коло, описане навколо трикутника
|
|
59
|
|
Розв’язування
задач
|
|
60
|
|
Взаємне розміщення двох кіл
|
|
61
|
|
Взаємне розміщення двох кіл
|
|
62
|
|
Геометричне місце точок
|
|
63
|
|
Геометричне місце точок
|
|
64
|
|
Контрольна робота №6 з теми «Коло і круг»
|
|
Тема V. Повторення і систематизація навчального
матеріалу
(6 годин)
|
|||
65
|
|
|
|
66
|
|
|
|
67
|
|
|
|
68
|
|
|
|
69
|
|
Підсумкова контрольна робота
|
|
70
|
|
Аналіз контрольної роботи. Підсумкове повторення та
оцінювання за рік
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар